3 Şubat 2011 Perşembe

ETKİYE VERİLEN 'TERS' TEPKİ BU OLSA GEREK

Yine karmaşığım, yine yine karmakarışık ! Hayatım aslında bu kadar b.ktan gitmek zorunda

değildi.Sanırım ben düzelmesi için çabalamadım.

Bundan 3 yıl önce çocukluk aşkımla ilk defa konuşabildik.İlk defa insana özgü olan konuşma durumunu kullanabildik ve bu çok şaşırtıcıydı.Tabi ben yeni aşkların aksi kadını orda da domuzluğumu yaptım.Ama içim içimi yemişti konuşmak için.Sonunda hayalini kurduğum çocukluk aşkımla çıkıyorduk (!) Belki zilyonuncu kez terkedildim, hemde 2 günde bir.Aşıkların ve dertlilerin ilacı olan annem sağolsun o güzel beyniyle yardımcı oldu.''Erkekler bazen böyle mongol olur'' dedi annem.''Aslında bende senin yaşındayken benzer bir deneyim yaşamıştım.Berbattı''.Demek erkekler tarafından tekmeyi yemek genlerimizde vardı !Tabi tipik kadın gururu ''ben bunu mum ederim'' anlayışı varken pes etmek yan sokağımdan bile geçemezdi.
Sonucu mu merak ettiniz ? Bende bu arzu varken muma çevirmek çocuk oyuncağı kaldı.Ama anladım ki -biraz küfürlü olucak ama gerçek olan bu-seven s.k.lir s.ken sevilirmiş bayanlar.
Sonra sevmedim çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder