4 Şubat 2011 Cuma

Değişen Duygular

İnsanın canını acıtır bazıları. Kimi zaman akıl sırrı erdiremesen de bir yerlerde içini yakan bir şeyleri hissedersin. Bu acıdan kurtulmak istersin, bu acıyı verenden ise kaçmak...
Bir daha seni acıtmasına, yaralamasına, yani direk şöyle söyleyeyim ''aşık olmana'' izin vermemelisin. Oldun da ne oldu ? Seni elde edebildiğini düşündü o herif. Aslında hiç bir şeyin farkında değildi. Roller yer değiştirecek, canı acıyan artık can acıtana dönüşecekti. Kimse fark edemedi ama ben farkındaydım.
 İyi dileklerim, iyi düşüncelerim vardı sana sunmak istediğim..Belki hepsini bir gece de tükettim. Mal gibiydin adeta. Buraya kadar çok duygusaldım. Ama bu tepki de bir yere kadar ! Şimdi beni aldattığın o sürtükle ikinizin de Allah Belasını Versin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder